April 27, 2010

Meie poiste mõtteid emast

Minu ema
....on kuri, sest ma teen pahandusi.
....on töökas, sest ta teeb laupäeval ja pühapäeval kodutöid.
....on väga tark, sest ta on 2 aastat ülikoolis käinud.
.....on lihtne närvi ajada.
......oskab mind väga kiiresti naerma ajada.
...on hea kokk, sest mulle maitsevad ta söögid.
...on tark, sest tal oli ülikoolis kõik viied.
...armastab korda, sest ka tema vanemad hoidsid korda.
....meeldib mulle, sest ta on minu oma.
...on heatahtlik, sest talle meeldib igasugu asju jagada.
....on töökas, sest ta rügab tööd.
...meeldib kaua magada, sest ta läheb hilja magama.
...on ilus, sest ta on paks.
...on tark, sest ta loeb palju raamatuid.
...lohutab mind, kui ma olen kurb.
...on alati väsinud, sest tal on pikad tööpäevad.
....emale meeldib raamatuid lugeda, sest ta luges lapsepõlves terve raamaturiiuli.
...aitab minu isa, kui ta jääb haigeks, siis ta toob isale söögi elutuppa.
...on tark, sest ta on väga palju koolis õppinud.
...on müüja, sest ta müüb riideid.

No comments: