November 16, 2009

Mikroskoobiga hallitusi uurimas-arvamused tunnist

Kaspar:Oli hea hallitusi uurida.Tunnis ei meeldinud see, et olid pahad lõhnad.
Urmo: Mulle meeldis teiste hallitusi vaadata.
Patrick: Tund meeldis, sest varem pole seda teinud.
Mikk: Meeldis
Andreas: Meeldis, kuna asjad olid jälgid.
Marek:Mulle meeldis, sest ma teadnud, et need nii lahedad võivad olla.
Dannar: Mulle meeldis tund sellepärast, et sai uurida.
Karl-Martin:Mulle meeldis tund, sest ma nägin hallitust lahedalt(lähedalt?)
Ramon:Mulle meeldis väga see tund.
Noel:Tund meeldis, sest saime mikroskoobi all hallitusi vaadata.
Tom:Meeldis, sest ma sain teada uusi teadmisi.
Kaarel:Mulle tund meeldis, sest sai palju põnevat uurida ja targemaks saada.
Rasmus Ä.:Mulle meeldis, sellepärast, et siin vaadati igasuguseid imelikke kujundeid.
Rene: Meeldis, et uurisime mikroskoobiga.
Aleks:Mulle meeldis, sest mulle meeldib igasugu asju uurida.
Mihkel: Sai uurida hallitusi ja kunst.....
Karl Erik:Sai mikroskoobiga uurida.
Rasmus Liiv:Meeldis, sest see oli vastik.
Karl T:Saime mikroskoobiga vaadata.
Kristjan:Mulle meeldis tund väga, sest ma nägin esimest korda mikroskoobist hallitust.

No comments: